![]() |
Defect of verkeerd product ontvangen?We doen ons best om dit te vermijden maar het kan helaas wel gebeuren. Neem contact op met de VAPURI klantenservice en we bezorgen je een retour etiket op onze kosten. Stuur vervolgens het product terug in de doos waarin we het verzonden hebben, samen met het opvulmateriaal, en wij zetten de fout zo snel mogelijk recht. Intussen van gedacht veranderd?Ook dat is mogelijk. In dat geval kan je gebruik maken van het herroepingsrecht voor online aankopen. Meld dit via email aan de VAPURI klantenservice en bezorg ons binnen de 14 dagen na aankoopdatum het product terug in de originele verzegelde verpakking. We betalen je het volledige aankoopbedrag terug. Eventuele verzendkosten zijn voor jouw rekening. |
![]() |
Garantie?Word je geconfronteerd met een fabricage fout dan is dat vervelend en heb je recht op garantie. Het Belgische recht is van toepassing. Neem contact op met onze klantenservice voor de verdere afhandeling. Schade door oneigenlijk gebruik (bv vallen, vocht, ...) of normale slijtage is niet gedekt door garantie. |